Nieuwe campagne EyeCare en Persuade draait om persoonlijke aandacht

Nieuwe campagne EyeCare en Persuade draait om persoonlijke aandacht

17-09-2025 (10:19) - Campagnes

Bij veel opticiens komen klanten terecht in een strak draaiboek, terwijl bij EyeCare iedere klant een persoonlijke behandeling krijgt. Deze benadering staat met de merkbelofte 'we zien je' centraal in de nieuwe campagne van de opticien, ontwikkeld door lead agency Persuade

"In deze campagne zoomen we in op het leven van een stijlvolle architect", aldus Michiel Rijshouwer, Creatief directeur bij Persuade. "In zijn werk en leven is oog voor detail belangrijk. Juist dat voel je direct als je bij een opticien die bij EyeCare is aangesloten naar binnenstapt: hier merk je dat het écht om jou gaat. Hier nemen ze de tijd om je goed te leren kennen. Om zo de oplossing te vinden die bij je gezicht en je stijl past, maar ook bij wie je bent en het unieke leven dat je leidt. Want perfectie zit in de details."

Karlijn van Ruiten, Head of Marketing bij EyeCare: "Ik ben trots dat we met Persuade, Match my Brand en het EyeCare marketingteam een campagne hebben ontwikkeld die winkels lokaal in de spotlights zet met gepersonaliseerde abri’s en advertorials, en tegelijk de naamsbekendheid van EyeCare – hét kwaliteitslabel voor opticiens – versterkt."

De nieuwe crossmediale campagne start op 15 september is te zien via online video, social, billboarding rondom televisieprogramma’s, outdoor en advertenties in landelijke en regionale dagbladen, advertorials en instore.